21 Ekim 2013 Pazartesi

MUTLU ANILARDAN KAÇILIR MI ? EVET BEN KAÇTIM !

Arkama attığım, beynimin en ücra köşesindeki arşive gönderdiğim , hatırlamak istemediğim ne kadar güzel anım var ise bugün görüşe çıkardım. Bir daha asla yaşayamayacağım diye düşünmek bile istemediğim tüm güzel anılarım. Mutlu olduğum tüm zamanları sırf bir daha geri gelmeyecekler diye kıskançlık ve kızgınlıkla hatırladığım hatıralarım. Sırf , sensiz kaldığım için kızdığım sokaklar, kaldırımlar, parke taşları.. Sırf sen yoksun diye , uçabildikleri için kızdığım martılar , kıskançlıkla izlediğim elele yürüyen sevgililer . Hepinizi aldım çıkarttım dışarıya. Hesaplaşma günü. Karış karış, adım adım gezdim bugün anılarımı. Kaçtığım ne varsa.... Korktuğum ne varsa... Mutlu günlerimi hatırlayıp da üzüldüğüm ne varsa, neresi varsa üstüne gittim bugün. Mutlu anılarım artık beni üzemeyecek. Yendim onları. Çok rahatladım. Hiçbir şey almasam da her mağazaya girdim. Bir şey yiyip içmesem de her cafede oturdum. Her sokağına girip çıktım , derin derin nefes alıp içime çektim hala kömür kokan havasını . Her köşe başındaki çiçekçiden çiçek aldım senin yaptığın gibi. Dünya varmış. Mutlu anılarım, hatırlamak istemediğim güzel hatıralarım artık beni üzemeyecekler. Ve ben artık orada nefes alabiliyorum. Yendim seni egom. Sibel Öztürk -Mayıs 2013

Hiç yorum yok: