17 Aralık 2007 Pazartesi

KARDAN ADAM NERDE ANNE ???

Karı henüz tanımayan oğluşumun Baby TV'de kar ve kar adam programını izledikten sonra aramızda geçen konuşma :

- Anne kardan adam nerde ?
- Eeeee daha yok annecim. Kar yağınca biz de kardan adam yapacağız.

- Kar nerde ?
- Kar daha yağmadı. Hani şimdi yağmur yağıyor ya sonra da kar yağacak. Her yer bembeyaz olacak. Biz de o zaman kardan adam yapacağız. Kardam adam kardan yapılır.
- Kar nerde ?
- Eeeee kar şimdi havada gökyüzünde.
- Kardan adam evinde mi ?
- Annecim kardan adam daha yok kar yağınca yapacağız.
- Anne bana kardan adam yap.
- Yapıcam annecim ama önce kar yağması lazım.
- Ben havaya sordum. O da kardan adam evinde dedi.Birazdan gelcek ben de izin verdim.
- Tamam annecim.
-Kardan adam uyuyor mu ?
- Sana cd açayım mı ? Hadi gel Sevimli Dinozoru seyredelim.
- Tamam

Hiç yorum yok: