5 Aralık 2007 Çarşamba


Anımsıyor musun yeni arabanı ödünç alıp çarptığım günü ?
Öldüreceğini sanmıştım beni , öldürmedin oysa.
Anımsıyor musun seni zorla sahile götürdüğüm,
Yağmurun yağacağını söylediğin ve yağmurun yağdığı günü ?
"Söylemiştim sana" demeni beklemiştim, demedin oysa.
Anımsıyor musun çilekli pasta düşürüp
Arabanın paspasını kirlettiğim günü ?
Tokatlayacağını sanmıştım beni, tokatlamadın oysa.
Anımsıyor musun kıskandırmak için seni
Başka oğlanlarla oynaştığım ve senin kıskandığın günleri ?
Terkedeceğini sanmıştım beni, terketmedin oysa.
Anımsıyor musun dansın resmi giysili olduğunu
Söylemeyi unuttuğum ve senin kot pantolanla geldiğin günü ?
Bırakacağını sanmıştım beni, bırakmadın oysa.
Evet, yapmadığın çok şey vardı.
Ama dayandın bana, sevdin beni ve korudun beni.
Çok şey vardı
Benim de senin için yapmak istediğim
Vietnam'dan döndüğünde ,
Dönmedin oysa.
Leo Buschgalia ( Yaşamak, Sevmek, Öğrenmek Kitabından )

Hiç yorum yok: