19 Kasım 2007 Pazartesi






Canım yavrum 1 yaşında. Bugün oğlumuzun artık bir yaşı var. Tam 1 yaşında. Şu anda geriye dönüp baktığım zaman da nasıl da geçmiş koskoca 1 yıl diyorum. Ne çabuk geçmiş.... Oysaki yaşarken öyle mi ? Günleri, haftaları, ayları sayıyordum. 3 aylık oldu. 4 ay 10 günlük. 5 buçuk aylık....Biran önce yaşı olsun, büyüsün. Ne önemi var aslında. Zaten büyümeyecek mi? İstesek de istemesek de çocuklarımız büyüyor , biz yaşlanıyoruz.Önemli olan yaşadığımız anın , hayatın tadını çıkarmak. Kaliteli yaşamak, doyasıya yaşamak. Hele bebeğimizi büyütürken...... Çünkü hergün değişiyorlar her gün yeni bir keşif, her gün bir yenilik söz konusu. Hem bebeğimiz için hem bizim için. Bu yüzden bundan sonra biran önce büyüsün diye zaman saymayacağım.
Doğum günümüzde bize katılan herkese teşekkür ederiz. İyi ki doğdun canim oğlum benim mutlu yıllar sana... 21.05.2006

1 yorum:

VİVET dedi ki...

Bu ilk doğum günüde yanınızda olamadım ama kalbim ve aklım sizinleydi.Sizi çok seviyorum.

İYİKİ DOĞDUN ARDAM

ECİŞİN